Když někdo podvádí, může být vítěz. Avšak jen na chvíli. Například Enron byl ve své době pokládán za…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč bychom vlastně pro svůj tým měli chtít vytvářet sdílené…
V nedávné studii účastníci ochutnávali čokoládu. Když při tom byli s někým, hodnotili tento zážitek…
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak své prezentace nebo porady udělat živějšími? Máme tu seznam…
Máte cíl. Víte, čeho chcete dosáhnout. To je dobré. Nyní však musíte ještě uvážit lidský faktor.…
Po počáteční fázi prudkého vývoje inovací potřebujete vaši společnost posunout dál, k menším,…
Každá strategie se musí časem měnit, aby firma neustrnula ve vývoji a ekonomickém úspěchu. Když…
Uvažujete o jazykovém kurzu v zahraničí nebo jste si již nějaký vybrali. Hlavou vám ale začínají…
Pamatujete si, kdy jste se naposledy dozvěděli o úspěchu někoho jiného? Cítili jste trochu té…