Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vliv důvěry a otevřené komunikace na výkonnost firmy

V posledních několika letech jsem v organizacích, ve kterých jsem pracoval jako konzultant, často…

Prezentace pro lhostejné publikum (1/2): Začněte zvolna a pak to rozjeďte

Kdo by chtěl prezentovat před publikem, které o danou věc nemá zájem. O tom jistě nesní nikdo z nás.…

Tipy pro malé firmy: Jak na lepší cash flow

Dát dohromady problematické cash flow může být náročné. Nezaplacené faktury se mohou snadno stát…

Udělejte svou příští prezentaci zajímavou a neobvyklou

Pokud je to možné, rozdělte si publikum na menší skupiny hned poté, co se představíte. Také pomůže,…

5 kroků k lepším vztahům s ostatními

Zlepšit mezilidské vztahy zabere nějaký čas. Víte však vůbec jak na to? V podstatě je to o tom,…

Nebraňte se kritice

Když nás někdo kritizuje, aktivuje se část našeho mozku zvaná amygdala. Ta totiž reaguje na podněty…

Získávání nových zakázek (2/2): Nové strategie

V minulém článku jsme viděli, jak i dnes platí Aristotelovy myšlenky o přesvědčování druhých. Nyní…

Hledáte práci? Poděkujte, ale nebuďte vlezlí

Když chcete získat novou práci, musíte udělat dojem na náboráře. Odlišit se můžete například i tím,…

Získávání nových zakázek (1/2): Antická moudrost

Vaším cílem je přesvědčit publikum, aby něco udělalo. Jen zprostředkovat informaci nestačí. Tak jak…

Výpis 478486 z celkem 2112