Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Každá prezentace potřebuje prvek přesvědčivosti

Proč se vlastně vůbec snažit být přesvědčivým řečníkem? Protože v zásadě vždy potřebujete publikum o…

Nekritizujte a neodsuzujte: Raději zvyšujte sebevědomí

Pokud jsou vaši kolegové v některých oblastech úspěšnější, nebojte se je obdivovat a pochválit. Sami…

Neotravujte už ostatní: Pište lepší e-maily

Jak komunikujete v e-mailu, je důležité. Někdy nebo i často totiž to, co píšete ve zprávách, může…

Kdo chce být profesně úspěšný, musí se starat sám o sebe

Zapomněli jste na sebe? Tak to není dobré. Péče o vás samotné není v žádném případě rozmazlenost…

Zákazník nemá vždy pravdu. Co s tím?

Nejen lidé působící na volné noze, ale také podniky musí často vážit, jak budou zacházet se svými…

Jak přemýšlet o kulturní inteligenci a rozmanitosti

Jste zaměstnavatel, který skutečně chce brát různorodé pohledy na věc vážně a využít tak diverzity…

Pochlebování vyvolává zášť a poškozuje ředitele i firmy

Když si manažeři získávají přízeň svých nadřízených pochlebováním, může to být nebezpečné nejen pro…

Jak vyhrát jednání s agresivními protivníky

Snaha o dominanci, která může vést až k zastrašování či šikaně druhých, není na pracovištích…

Automatizovaný svět potřebuje lídry emocí

Vyvolávají ve vás extrémní předpovědi automatizované budoucnosti úzkost? Společnost už nevěří, že by…

Výpis 451459 z celkem 2112