Někteří odborníci tvrdí, že organizace nejsou je neživými strukturami složenými z kanceláří a…
Interní komunikace ve firmě je jednou z nejdůležitějších podmínek úspěšného podnikání, často se však…
Na vážně míněnou žádost se těžko říká ne, a o to hůře se odmítá žádost vznesená šéfem firmy. Autor…
Úspěšní manažeři mají několik vlastností, které je odlišují od ostatních. Článek přináší tipy, jak…
Každý vedoucí pracovník by se měl snažit o to, aby všichni jeho podřízení vzájemně spolupracovali a…
Když selže komunikace v podniku a mezilidské vztahy se vyhrotí, nastávají problémy. Vedoucí…
Každé vytváření a implementace strategie v rámci organizace je složité. Zvláště jedná-li se o…
Zaměstnanci firem, které chtějí uspět v konkurenci, musí mít kromě talentu také interpersonální…
Článek se zabývá definicí správy znalostí a jejím přínosem pro společnosti. Dále poskytuje firmám…