Firmy dávají najevo svou snahu o dodržování správných…
Mnozí manažeři stále ještě nemají jasno v tom, jak řídit projekty a jak organizovat oddělení…
Proč tolik mladých manažerů oddělení informačních technologií dělá chyby? Důvodem je to, že takoví…
Jistě všichni známe neefektivní manažery, kteří neumí vést své podřízené a nerozumí vztahům mezi…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik komplikované, že je nemůže řešit…
Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží,…
Cestování je velice nákladné, ale v obchodě se jeho využití zdá být nezbytné. Do jisté míry lze však…
Komunikace je nedílnou součástí našich životů. Díky ní také můžeme vést firmu, přijímat nové…
Odborníci se shodují na tom, že jednou s nejdůležitějších manažerských dovedností, které jsou…