Vybudovat malý podnik nebo kolektiv s velkou vizí je stejně obtížné jako mistrovské zvládnutí…
Co je zdrojem rozkvětu firem? Proč některé podniky prospívají, a jiné ne? Jak uspět v dnešní…
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy - jenom hovořit například o…
Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a kontrola) převáží nad…
Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou společnosti ztratit…
Manažer si musí v první řadě uvědomit, že nemůže vše dělat sám. Musí se tedy naučit efektivně…
Jednou z nejobvyklejších stížností manažerů je Mám tolik své vlastní práce, že na nějaké vedení…
Jistě jste se již někdy účastnili přednášky, školení nebo…
Každý den dostává manažer příležitost ukázat své schopnosti při nejrůznějších diskusích, setkáních s…