Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nenáročná příprava na náročné publikum

Každý člověk se musí někdy postavit náročném publikum. Manažer musí například komunikovat s odbory,…

Autentický až za hrob

Současný obchodní svět si žádá, aby manažeři byli především autentičtí. Již nějakou dobu totiž visí…

Úspěšné porady začínají u konce

Dobrá porada nabízí výborný prostor pro sdílení a vyjasnění informací. Lze na ní identifikovat…

Organizační schéma se vyplatí

Organizační schéma slouží zaměstnancům k tomu, aby pochopili strukturu firmy. Často je však spíše…

Jak zachovat chladnou hlavu při jednání

Principy efektivního jednání vedou manažery k tomu, aby se soustředili na zájmy a vytvářeli…

Jak zahájit prezentaci

Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi podaří upoutat pozornost…

Komunikujte se svými lidmi

Většina vedoucích pracovníků si o sobě myslí, že dobře ovládá komunikaci. Jejich podřízení si tím…

S úsměvem idiota - nejlepší strategie pro vyjednávání

Způsob chování člověka při jednání s jinými lidmi má zásadní vliv na konečný výsledek jednání. Autor…

Manažer měkne, obchod vzkvétá

Mimořádné osobní ambice amerických manažerů konce 90. let jsou dnes již minulostí. Dva roky…

Výpis 17561764 z celkem 2111