Přestože se neustále hovoří o tom, že nejdůležitější dovedností výkonného pracovníka je komunikace,…
Zaměstnanci se často ocitají na manažerských postech bez dostatečného školení a dovedností. Článek…
Dobré naslouchání je velmi důležité pro efektivní komunikaci a pracovní úspěch. Většina z nás ale…
Chcete vytvořit svému podniku publicitu a nevíte kde začít a jak na to? Zde je návod, jak publicitu…
Komunikace může snadno zvýšit nebo naopak zlomit účinnost organizace. Kolikrát jste vy nebo ostatní…
V současné době to vypadá, jako by se obchod nedal provozovat v tichu a klidu. Všudypřítomní…
Každý člověk má na denním pořádku jednání s ostatními lidmi, jako jsou bankéři, kolegové, manželky,…
Každý člověk se musí někdy postavit náročném publikum. Manažer musí například komunikovat s odbory,…
Současný obchodní svět si žádá, aby manažeři byli především autentičtí. Již nějakou dobu totiž visí…