Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na obchodní dárky

Obchodní dárky mají sloužit určitému účelu poděkování zákazníkům, upevňování vztahů nebo podpoře…

Manažerská rétorika

Zvládnutí zásad komunikace je nezbytnou součástí manažerské práce. V USA nebo Británii je proto…

Kritické vůdcovské dovednosti - 2. část

Vůdcům by nemělo chybět osm základních dovedností. Tyto dovednosti určilo americké Centrum pro…

Čtyři pasti obchodní vážnosti

Past touhy po záhadnostiTechnické termíny jsou prázdnými kaloriemi obchodní komunikace. Týká se to…

Přilákejte klienty na vizitku

Řekněme, že jste právě nastoupili do nové funkce. Setkáte se s významným potenciálním klientem a…

Na cestě k asertivitě

Něco děláte a potřebujete pomoc druhého člověka. Můžete o ni požádat, vyžadovat ji nebo sedět a…

Jak vybírat obchodní dárky

Dárky, které vybíráte pro své obchodní partnery, o vás mnohé vypovídají. Ukazují, jak své partnery…

Jak vést dialog se zaměstnanci

Představte si, že se až z 360stupňového hodnocení dozvíte, že se vaši podřízení necítí příliš…

Několik rad pro oběd s klientem

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…

Výpis 15941602 z celkem 2110