Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Desatero produktivní komunikace

Komunikace je základní součástí výkonu většiny povolání. Právě komunikační dovednosti rozhodují o…

Šéfové příliš mluví

Nová studie konzultační společnosti Novations Group odhalila to, co již řada zaměstnanců dávno ví…

Typ euro-amerického manažera je pro asijský trh katastrofou

Neznalost interkulturálních rozdílů může mít za důsledek nedorozumění, nesprávnou interpretaci a…

10 překážek přesvědčení

Můžete i nevědomě dělat určité věci, které odvádějí druhé od toho, aby se od vás nechali přesvědčit…

Nebojte se networkingu

Tzv. networking je stále populárnější i mezi malými a středními podniky. Mnozí se jej však stále…

Nebojte se nebýt tak vážný, zvlášť, když jste šéf

Ranjith Kumaran získal reputaci šéfa, který často žertuje na vlastní účet. Tento 32letý zakladatel…

Co nedělat na poradě aneb Pozor na ponožky a svačiny

Jít na poradu dobře připravený je důležité, stejně důležité je však vyhnout se skrytým nebezpečím…

Ovládat v práci řeč těla je povinnost

Slova mají často velmi málo společného s tím nejdůležitějším, co kdy řeknete kolegům v práci.…

Jak komunikovat s diktátorem

Někteří šéfové neradi přijímají názory druhých a chtějí o všem rozhodovat sami bez ohledu na to,…

Výpis 14501458 z celkem 2112