Komunikace je základní součástí výkonu většiny povolání. Právě komunikační dovednosti rozhodují o…
Nová studie konzultační společnosti Novations Group odhalila to, co již řada zaměstnanců dávno ví…
Neznalost interkulturálních rozdílů může mít za důsledek nedorozumění, nesprávnou interpretaci a…
Můžete i nevědomě dělat určité věci, které odvádějí druhé od toho, aby se od vás nechali přesvědčit…
Tzv. networking je stále populárnější i mezi malými a středními podniky. Mnozí se jej však stále…
Ranjith Kumaran získal reputaci šéfa, který často žertuje na vlastní účet. Tento 32letý zakladatel…
Jít na poradu dobře připravený je důležité, stejně důležité je však vyhnout se skrytým nebezpečím…
Slova mají často velmi málo společného s tím nejdůležitějším, co kdy řeknete kolegům v práci.…
Někteří šéfové neradi přijímají názory druhých a chtějí o všem rozhodovat sami bez ohledu na to,…