Přemýšleli jste někdy o tom, proč je pro někoho snadné navazovat důležité kontakty, zatímco vy…
Vedoucí pracovníci by měli brát vážně všechny stížnosti svých lidí. I když od nich nikdo neočekává,…
Interní komunikace patří mezi nejčastěji přehlížené aspekty řízení firem. To, že budou všichni…
Podání ruky hraje důležitou roli v tom, jaký uděláme dojem a jak dokážeme budovat vztahy s druhými.…
K vůdcovské roli patří sebevědomí. Vůdci, který nevěří sám sobě, totiž nemůže věřit ani nikdo jiný. …
Kritika patří k životu i podnikání. Někdy se týká konkrétní záležitosti, jindy se zdá být bez…
Budování profesionálních kontaktů je důležitou součástí kariéry. Než se však vypravíte na…
Znají zaměstnanci vaše jméno? Vědí, proč existuje vaše organizace? Pokud si na tyto otázky odpovíte…
Vyjednávání může být záležitostí obchodu se zákazníky, ale i běžné komunikace se zaměstnanci.…