Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Základy efektivní práce s hlasem

Lidský hlas dokáže vyjádřit širokou škálu významů a emocí. Patří k důležitým součástem neverbální…

Naslouchání nemusí být překážkou

Naslouchání je velmi důležitou komunikační strategií, zároveň v&…

Nebojte se asertivity

Každý, kdo zná každodenní schůzky a interakce s kolegy či zákazní…

Kdy a jak kritizovat nadřízené

Nedávná veřejná kritika administrativy amerického prezidenta Obamy z &…

Umíte se omluvit?

I těm nejlepším a nejvýkonnějším zaměstnancům se někdy může st&…

Umíte jednat s nepříjemnými lidmi?

Pan Nepříjemný může být váš šéf, zákazn&…

Vůdcovství beze slova

Vůdce toho někdy řekne více beze slov, než kdyby mluvil. Bohužel však často doch&…

Dvě pravidla úspěšné prezentace

Většina neúspěšných prezentací selhává v důsledku…

Uhm, ehm...

Pravděpodobně jste zažili mluvčí, kterým jste chtěli věnovat pozornost, znemožnilo v&…

Výpis 13151323 z celkem 2112