Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak říkat obtížné věci

Sdělovat obtížné věci, ať už soukromě, nebo širšímu publiku, nen&…

Jak říci „ne“

Říci nadřízeným, že nemůžete přijmout další odpovědnost nebo…

Naslouchat jako profesionál

Schopnost naslouchat druhým patří ke klíčovým předpokladům úspě&…

Jak komunikovat s negativními lidmi?

První rada zní omezit kontakt na minimum, snažit se negativním lidem zcela…

Nasloucháním k lepší kariéře

Máte dobré vzdělání a odborné znalosti, pracujete pilně a…

3 kroky k hladšímu zavádění změn

Většina manažerů ví, jak obtížné je zavádět organizační…

Mladý šéf nemusí být pohroma

Stále častěji se stává, že starší zaměstnance řídí…

Základy efektivní práce s hlasem

Lidský hlas dokáže vyjádřit širokou škálu významů a emocí. Patří k důležitým součástem neverbální…

Naslouchání nemusí být překážkou

Naslouchání je velmi důležitou komunikační strategií, zároveň v&…

Výpis 13061314 z celkem 2110