Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Berte konflikty jako příležitosti

Žádný lídr se nevyhne konfliktům na pracovišti. I kdyby se o to…

Desatero aktivního naslouchání

Schopnost naslouchat dává lidem, s nimiž komunikujeme najevo, že si jich váž&…

Jak se lépe rozhodovat

Dobrý manažer se musí umět rozhodovat, což znamená také umět riskovat…

Co neříkat zaměstnancům?

Říkat zaměstnancům věci, které jim nijak nepomůžou, je velmi jednoduché. Hor&…

Jak se stát dobrým facilitátorem

Facilitátor neboli odborník na vedení diskuse má za úkol ř&…

Předpoklady úspěšného řízení směrem nahoru

„Manage up“ neboli řídit směrem nahoru znamená převzít iniciativu…

Chcete řídit svého šéfa? Začněte u sebe

Někteří zaměstnanci si myslí, že jejich nadřízení vědí vš…

Řeč těla pro silné lídry

Každý lídr by měl ovládat řeč svého těla. Přečtěte si deset neverb&…

V čem si manažeři nejčastěji lžou?

I manažeři jsou jen chybující lidé. Dělat chyby je však jedna věc a…

Výpis 11981206 z celkem 2112