Manažeři si často stěžují, že jejich lidé na poradách mlčí. Očekávají kreativní nápady nebo alespoň…
Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro komunikaci se zákazníky nikdo…
Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v řízení a motivaci svých…
Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení…
Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu. Od lídrů se očekává, že…
Dobrý šéf je dobrý organizátor, umí se rozhodovat a zajistit realizaci důležitých věcí. Výjimečný…
Přijali jste nového zaměstnance, jehož schopnosti a zkušenosti odpovídají nárokům pozice? Proč se…
Společenská konverzace není jen klábosení o ničem. Je to způsob, jak navazovat a rozvíjet vztahy s…
Je všeobecně známé, že lidský faktor je důležitým prvkem fungování organizace. Může však být velmi…