Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč mlčí?

Manažeři si často stěžují, že jejich lidé na poradách mlčí. Očekávají kreativní nápady nebo alespoň…

Kdy říci "ne"

Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro komunikaci se zákazníky nikdo…

Máte důvěru svých podřízených?

Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v řízení a motivaci svých…

Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení…

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu. Od lídrů se očekává, že…

Výjimeční šéfové myslí na své lidi

Dobrý šéf je dobrý organizátor, umí se rozhodovat a zajistit realizaci důležitých věcí. Výjimečný…

Jak zapadnout do nového pracovního týmu?

Přijali jste nového zaměstnance, jehož schopnosti a zkušenosti odpovídají nárokům pozice? Proč se…

Na co si dát pozor při společenské konverzaci

Společenská konverzace není jen klábosení o ničem. Je to způsob, jak navazovat a rozvíjet vztahy s…

Rozvíjejte vzájemné sympatie se zaměstnanci

Je všeobecně známé, že lidský faktor je důležitým prvkem fungování organizace. Může však být velmi…

Výpis 10181026 z celkem 2111