Nasloucháním prokazujete respekt, zájem a empatii. Naslouchejte abyste dokázali, že jste otevřeni…
Bez vizuálních vjemů nám při komunikaci často chybí kontext a pak nedovedeme situaci správně…
Nástup do práce byste měli připravit nejen pro řadové zaměstnance, ale i pro manažery. Budou se pak…
Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu o tématu, o kterém bude…
Chcete-li se zlepšit v rozhodování, nejprve se zamyslete nad následujícími otázkami. Pomohou vám…
Když vaši zaměstnanci neustále pracují jen napůl, víte, že máte problém. Dnes však bohužel nízká…
Někdy se cíle stanovují tak, že se zaměstnancům řekne, ať si je stanoví sami. To je pro zaměstnance…
Emoční únos je nejhorší nepřítel každého prezentujícího. Nastává tehdy, když něco vnímáte jako…
Když dokážete číst emoce větších skupin lidí, můžete správně zareagovat v situaci, kdy se věci…