Chcete díky svým komunikačním dovednostem mít maximální vliv na ostatní? Ti nejlepší komunikátoři…
Když se při prezentaci rozhlédnete kolem sebe, neměli byste vidět jen zaměstnance nebo kolegy.…
Někdy potřebujeme trochu času na odpočinek, abychom poté byli mnohem produktivnější. Někdy však…
V první části článku jsem si vysvětlili rozdíl mezi managementem (řízením) a leadershipem (vedením).…
Tvrdě pracovat a dávat si vysoké cíle je jistě žádoucí, chceme-li něčeho dosáhnout. Nežádoucí je…
V předchozím článku jsme viděli, jak ovládnout vlastní kalendář a využít ho co nejlépe – a také co…
Abyste dosáhli velkých úspěchů, musíte být velmi produktivní. Ano, všichni jsme občas líní nebo…
Leadeři dělají správné věci, zatímco manažeři dělají věci správně.
Možná, že se vám podaří lépe nakládat s vaším časem, když na chvíli zpomalíte a zauvažujete nad tím,…