Britská dlouhá a náročná kultura práce nutí zaměstnance vynechávat návštěvy u lékařů, i když mají…
Může dlouhodobě fungovat přetížený začínající podnikatel? Naučte se fungovat rozumně, i když jste…
Zde je několik tipů na firemní předsevzetí na rok 2007:- Identifikujte své nejhorší pracovníky,…
Mobilní komunikační nástroje mnohé usnadňují. Na druhou stranu však dávají vedoucím pracovníkům…
Porady jsou často považovány za zhoubu firem, stačí však jen několik jednoduchých kroků a budou…
Členové každého týmu si vytvářejí specifické způsoby interakcí. Klíčovou součástí fungování týmu je…
Management času je systematické a disciplinované plánování vašeho času. Účelem plánování času je,…
Multitasking, pojem vztahující se původně k počítačům, se v moderní době stal realitou každodenních…
Máte často pocit, že máte více věcí na práci, než stačíte…