Na platformě YouTube existuje celá řada parametrů, podle kterých lze měřit úspěšnost jednotlivých…
Lidé milují příběhy a denně se jimi obklopují, čtou je, dívají se na ně, vyprávějí si je... Tak proč…
V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo několik změn či posunů,…
Začínající blogeři se často dopouštějí několika chyb. Chcete-li zvýšit své šance na nastartování…
Ujistěte se, že vaše reklamy a obsah neobsahují následující chyby, které jsou bohužel často…
Když začínáte podnikat, hlavní výzvou pro vás je, jak přilákat nové relevantní zákazníky, kteří…
Znovu používat starý obsah je nový trend dnešního online marketingu. Vytváření obsahu totiž není…
Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak být vidět a jak oslovit…
Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s uživateli vašich výrobků a…