Měření marketingových výstupů na sociálních sítích je stále trošku oříškem. Tato média se stále…
Sociální sítě se stále vyvíjejí a příprava kvalitních textů je nedílnou součástí kvalitního…
Zdá se vám, že na Twitteru máte málo následovatelů a na Facebooku málo fanoušků? Zřejmě děláte…
Snažíte se budovat vztahy se zákazníky pomocí facebookové stránky? Není to snadné a může to být běh…
Podle nejnovější studie Yesmail je úterý nejlepším dnem pro zapojení (engagement) fanoušků na…
Internetová diskusní fóra jsou dobrým prostředkem pro získání informací o zákaznících a/nebo pro…
Většina rozhovorů o firmách a o produktech se neodehrává ani na Facebooku, ani na Twitteru, ani na…
ClickZ přináší konkrétní příklad, jak HubSpot, firma vyvíjející marketingový software pro firmy,…
Dvě nejpopulárnější sociální sítě, Facebook a Twitter, podnikají další kroky ke zlepšení svých…