Huy Pham není ve Fabini nováčkem. Jako produktový designér se podílel na dvou kolekcích, které značka uvedla v posledních 12 měsících na trh. Aktuálně má pod sebou 4členný kreativní tým grafiků, fotografů a produktových designérů. Kromě dohledu nad kvalitou je úkolem nového kreativního ředitele přinést do vizuálu nádobí Fabini moderní vlivy a připravit značku na plánovaný vstup na zahraniční trhy. Nové kousky vznikající pod jeho vedením mají být jednodušší a modernější.
„Naším cílem je vytvořit nadčasové věci, které člověka neomrzí a které se budou dlouhodobě dobře používat. To je pro naši značku úplný základ a z toho částečně vyplývá i vzhled produktů. Tvary a linie chceme zjednodušit a pročistit, naší inspirací je například italský design nebo současná elektronika,” uvádí Huy Pham.
Jako kreativní ředitel se tak nestará pouze o vývoj a technologický aspekt výrobků, ale má více prostoru pro řešení designové stránky produktů v celé její šíři a zodpovídá za vizuální stránku prezentace výrobků, potažmo celé značky.
Díky zkušenostem s produktovým designem plánuje zkoušet kromě nerezové oceli i nové materiály, nejnověji litinu. Jeho dalšími úkoly jsou například nové obaly pro produkty Fabini a vybudování showroomu, kde si zákazníci budou moci nádobí prohlédnout a vyzkoušet.
Huy Pham (1993) vystudoval design na UMPRUM, za sebou má zkušenosti z českých designových studií, stáží v Nizozemsku a Japonsku. Se značkou Fabini spolupracuje od dubna 2021, po roce působení na pozici produktového designéra se stal jejím kreativním ředitelem.
O Fabini:
Značku Fabini založil dvacetiletý Jan Fabini v roce 2019. Jeho cílem je nabízet vysoce kvalitní nádobí za dostupnou cenu, proto zvolili cestu D2C, přímého prodeje. Produkty se od roku 2020 vyrábí v Česku, Francii a Itálii. Za firmou stojí investoři Jana Florentýna Zatloukalová s 6% podílem, Jiří Hlavenka s 30% podílem, Martin Rozhoň s 5% a Pavel Mezihorák s 13% podílem. Zbylých 46 % vlastní Jan Fabini. www.fabini.cz