Maloobchodní síť prodejen Albert jmenovala Zlatu Ulrichovou ředitelkou marketingu. Zlata Ulrichová se nové pozice ujala s platností od 1. března a bude v ní zodpovědná za koordinaci marketingových aktiv značky Albert na českém trhu.
Jmenováním Zlaty Ulrichové značka Albert rozšiřuje a posiluje své marketingové oddělení. Zlata bude ve své pozici odpovědná Edu van de Weerdovi, viceprezidentovi pro oddělení Marketing, Format & Merchandising.
Zlata Ulrichová bude zodpovědná za řízení marketingového oddělení, posilování vnímání značky Albert na českém trhu a koordinaci jednotlivých marketingových aktivit značky Albert tak, aby reagovaly na rychle se měnící potřeby zákazníků. Zlata má bohaté profesní zkušenosti z oblasti maloobchodu a marketingu. Před svým jmenováním úspěšně působila na pozici marketingové a PR manažerky společnosti OBI Czech. Své profesní zkušenosti získala také ve společnosti ConocoPhillips, kde pracovala na pozici marketingové manažerky pro region CEE.