Zdeněk Klofáč

Zdeněk Klofáč, nový generální ředitel společnosti RITCHY

Novým generálním ředitelem společnosti RITCHY, výrobce elektronických cigaret a náplní do elektronických cigaret, tzv. e-liquidů, se stal Zdeněk Klofáč (46). Ten má v nové roli za úkol maximalizovat potenciál dynamicky se rozvíjející společnosti.

Zdeněk Klofáč má bohaté mezinárodní zkušenosti z rozličných top manažerských pozic korporátní sféry. Svou kariéru zahájil v British American Tobacco (BAT), ve které strávil šest let mimo jiné na pozici šéfa distribuce a marketingu pro český a slovenský trh. V minulosti pracoval také například jako generální ředitel ve společnosti Sara Lee Branded Apparel, kde byl zodpovědný za region CEE (Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Rumunsko). Během tohoto působení úspěšně uvedl na český trh módní značky jako – např. Bellinda, Wonderbra či DIM. Své zkušenosti poté uplatnil při budování franšízové sítě shopů firmy SWAROVSKI na území východní Evropy, Afriky, Ruska a Turecka.

Zdeněk Klofáč vystudoval Technickou Universitu v Liberci se zaměřením na spotřební průmysl. Je ženatý a mezi jeho záliby patří rodina a golf. Mluví plynně anglicky a rusky.

Zdroj: Weber Shandwick, www.webershandwick.cz