„V Mews jsme hodně zaměření na nepřetržité rozšiřování našeho systému a aktivní hledání způsobů, jak jej zlepšovat. Ve své nové roli CPTO mám možnost nejen vést talentovaný tým lidí, ale dává mi to také příležitost pokračovat v naší firemní misi přinášet revoluci do pohostinství, pro kterou jsme již vybudovali solidní základ. Veliké díky patří Richardu Valtrovi a Matthijsovi Wellemu, že ve mě nepřestávají věřit a udržují můj život nabitý a plný výzev,“ říká Josef Starýchfojtů.
Dle průzkumu Mews se holiérský trh zásadně stabilizoval, lidé se vracejí k cestování a hotely více spoléhají na technologie. Hotelové technologie se staly významným pomocníkem pro automaticky opakující se úkoly, efektivnější check-in procesy, administrativu či personalizaci pro zajištění lepšího klientského servisu. To vše vyžaduje neutuchající vylepšování aktualizací, čemuž má pomoci Josef, který ke své stávají roli technického ředitele přidává funkci ředitele produktu.
„Někdy mám pocit, že by se vztah mezi vývojáři a produktovými manažery dal připodobnit k tomu mezi stavařem a architektem. Oba tábory totiž pohlíží na jednu věc z jiného úhlu. Kladu si za cíl tuto bariéru odstranit. Díky mnohaletému působení ve vývoji rozumím Mews ze strany technické. Teď k tomu přebírám i produktovou stranu a oba tyto světy chci propojit,“ dodává Josef Starýchfojtů.
Tým vývoje má aktuálně na 200 vývojářů, přičemž produktový tým tento rok vyrostl o 20 % a čítá tak 310 zaměstnanců. Starýchfojtů byl zároveň již v minulosti aktivním členem širšího vedení Mews, což přispělo k jeho hlubšímu povědomí o firmě a pomohlo mu v kariérním růstu.
Mezi poslední úspěchy Mews patří investiční kolo Series C, ve kterém společnost získala 185 milionů dolarů. Aby firma podpořila kontakt se svými klienty, v létě letošního roku otevřela kanceláře v Amsterdamu a Barceloně. Rozšířili svoji spolupráci s hotelovými řetězci a do svého portfolia přidali rakouskou společnost Alpin Family. Klientská základna ve Francii se rozrostla na 600 nemovitostí, v Benelexu aktuálně čítá přes 750. Za letošek úspěšně proběhly dvě akvizice, a to cloudové společnosti Hotello, nejnověji pak startupu Nomi, který využívá prediktivní analytiku a umělou inteligenci pro personalizaci zážitků turistů.