Kateřina je absolventkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulty managementu a ekonomiky (FaME), magisterského programu Podniková ekonomika. Toto široké oborové zaměření jí umožnilo se seznámit s řadou disciplín a získané znalosti pak uplatnila nejprve na analytické pozici v obchodním controllingu společnosti Delta pekárny (dnešní United Bakeries) a posléze též v rámci svého současného působiště. V Asseco Solutions už se specializovala výhradně na marketing, komunikaci a budování vztahů s médii. V poslední době vedla například kampaně na podporu značky, kampaně na podporu náboru nových kolegů a do budoucna plánuje vytvořit ucelenou brandovou strategii.
„Je mi ctí pracovat pro lídra na trhu podnikových informačních systémů,“ říká Kateřina Trčalová. „Společnost Asseco Solutions pro mě znamená srdcovou záležitost a její firemní kulturu vnímám jako unikátní. Být vedoucí marketingu je velká výzva a těší mě, že mohu přímo ovlivňovat komunikaci značky HELIOS, a nadále hodlám pokračovat v budování jejího mediálního obrazu. Mým cílem je přispět k tomu, aby HELIOS byl i nadále nejznámějším a nejúspěšnějším brandem mezi ERP systémy.“
Kateřina Trčalová je vdaná a má dva syny. Svůj volný čas nejraději tráví společně s rodinou – v přírodě, na výletech, při sportu. Ve velké oblibě mají i kulturu jako divadlo, výstavy, hudbu či filmy, které pro Kateřinu po její náročné práci představují skvělý relax. Mezi její další záliby patří výtvarné kurzy, jóga a vinylové desky.