Direktor v české KPMG Potměšil vystřídal na pozici EMEA Customer Lead Belgičana Vincenta Pirona. Poradenství v oblasti Customer zahrnuje problematiku zákaznické zkušenosti (CX), prodeje, marketingu i servisu. Region EMEA tvoří Evropa, Afrika a Střední východ.
„Jmenování je pro mě poctou a zároveň obrovskou odpovědností. Věřím, že pozici lídra v žebříčku Forresteru udržíme. Budu pokračovat v budování komunity našich CX expertů a chci v rámci EMEA realizovat víc společných projektů pro globální klienty. Už teď pracujeme na nové strategické propozici. Za svůj cíl považuji i rozšíření nástroje Discovery do celého světa,“ uvedl Tomáš Potměšil.
„Tomášovo jmenování vnímám jako mezinárodní ocenění dlouholeté práce české kanceláře KPMG. Na řízení zákaznické zkušenosti se zaměřujeme víc než deset let, šestým rokem vydáváme studii 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku a v Praze sídlí úspěšné Customer Centre of Excellence,“ řekl Petr Bučík, vedoucí partner poradenských služeb KPMG ve střední a východní Evropě.
Potměšil je členem globálního KPMG Customer Centre of Excellence. V roce 2020 spoluvytvořil digitální nástroj Discovery, který umožňuje na jednom místě navrhovat a analyzovat zákaznické a zaměstnanecké interakce, procesy i technologie, které za nimi stojí. Nástroj už využívají kanceláře KPMG i jejich klienti ve 24 zemích včetně Velké Británie, Itálie, Kanady, Mexika, Austrálie, Vietnamu, Saúdské Arábie a Ghany.
KPMG je lídrem v CX strategii
KPMG patří k lídrům mezi globálními poskytovateli strategického poradenství k zákaznické zkušenosti (CX). Uvedla to nezávislá analytická firma Forrester.
Lídr je nejvyšší ze čtyř hodnocení. KPMG je jediným lídrem z firem tzv. velké čtyřky.
Forrester srovnával 14 nejvýznamnějších hráčů na globálním CX trhu podle 28 kritérií. Ty jsou seskupené do tří velkých kategorií: aktuální nabídka, strategie a přítomnost na trhu. V kategorii strategie je KPMG úplně první.
„Služby zaměřené na konzultace strategií zákaznické zkušenosti si KPMG vybudovala v posledních deseti letech. Výrazně jí posunuly externí akvizice a interní investice do rozvoje služeb, zaměstnanců i školení,“ stojí ve zprávě The Forrester Wave™: Customer Experience Strategy Consulting Practices, Q4 2022.