Stanislava Růžičková vede cukrovinkový marketing v Nestlé

Stanislava Růžičková se od 1. 9. 2024 stává vedoucí marketingu pro cukrovinky Nestlé v regionu střední a východní Evropy. Marketingu a cukrovinkám celosvětové potravinářské jedničky Nestlé věnuje přes 16 let.

Stanislava Růžičková, Nestlé

Díky ní se řada značek stala stálicemi v českých a slovenských domácnostech. Studentská pečeť, Kofila, Banány v čokoládě či KitKat se pod jejím vedením dostaly na přední příčky oblíbenosti u spotřebitelů a staly se nejrychleji rostoucími značkami na českém a slovenském trhu.

V nové roli chce pokračovat v posilování postavení a úspěchu lokálních značek a zároveň stále přitahovat globální ikonou KitKat. Díky širšímu geografickému záběru bude Stanislava v nové pozici využívat synergií, které jí poskytuje velikost regionu střední a východní Evropy, mimo jiné při zavádění inovací na poli cukrovinkového businessu.