Novou šéfkou marketingu skupiny Fincentrum se stala Silvie Špačková. Jejím hlavním úkolem bude zajistit jednotnou komunikaci společností skupiny v České republice a na Slovensku, rozvíjet značku Fincentrum a nadále zlepšovat komunikaci společnosti Fincentrum ke klientům i více než 800 finančních poradců.
Silvie Špačková přichází do Fincentra z mezinárodní poradenské společnosti Deloitte Touche Tohmatsu. Zde působila od roku 2006 v týmu Global Corporate Finance Advisory, kde měla na starosti zejména koordinaci interního marketingu, rozvoj globálních komunikačních nástrojů a marketingové sítě, stejně tak jako organizaci významných mezinárodních konferencí. Ve společnosti Deloitte byla také zodpovědná za tým marketingové podpory pro region EMEA.
Cenné pracovní zkušenosti získala Silvie Špačková také v St. James Education Center, kde po 3 roky zastřešovala oddělení marketingu a obchodu, a podílela se na rozvoji celé společnosti.