„Jsem rád, že se můžu připojit k týmu Albert a podílet se tak na rozvoji společnosti, která se i v těchto náročnějších časech soustředí na inovace a rozvoj digitalizace,“ vysvětluje Robert Johnson. Na nové pozici zužitkuje zkušenosti z předchozího působení v módním vyhledávači GLAMI, který pomáhá lidem na více než desítce trhů vyhledávat oblečení. „Ze svých minulých působišť bych si do Alberta rád přenesl a zužitkoval rozhodování postavené na datech a startupovou snahu dělat věci agilně, efektivně a s omezenými zdroji,“ doplňuje.
Jako Country Manager v GLAMI pracoval Robert Johnson více než čtyři roky. Robert je absolventem magisterského programu aplikované ekonomie na CERGE-EI institutu. Zkušenosti v marketingu získával již během svých studií, kdy působil jako Sales Director ve společnosti Citytools. Od začátku pandemie se Robert ve volném čase více věnuje truhlařině. Pokud zrovna netvoří v dílně, tak tráví čas s rodinou nebo běhá či jezdí na kole. Zdravý životní styl je v jeho pojetí založený na dostatečné pestrosti a lehkém potrápení těla.
Inovace a digitální technologie v Albertu
V posledních letech se Albert ještě více soustředí na digitální a technologické inovace jak v prodejnách, tak i v rámci administrativy. Jako první maloobchodník v Česku zcela digitalizoval systém objednávek, který nyní usnadňuje práci tisícům dodavatelů zboží i služeb a zrychluje logistiku. Představil také objednávkový systém jednotlivých prodejen založený na strojovém učení a umělé inteligenci. Postupně zavádí elektronické cenovky, kterých má aktuálně na půl milionu. V minulém měsíci spustil aplikaci Můj Albert, která obsazuje první příčky v počtech stažení.