Ředitelem marketingu CzechTourism je Jan Boleslavský

Novým ředitelem odboru marketingu, komunikace a výzkumu státní agentury CzechTourism je od letošního října Jan Boleslavský. Na své pozici se bude věnovat především strategickému rozvoji svěřených značek a propagaci destinace České republiky doma i v zahraničí.

Jan Boleslavský, CzechTourism

I nadále budeme v marketingu klást důraz na efektivitu a flexibilitu. Zaměříme se především na digitální marketing, další rozvoj tuzemského cestovatelského portálu kudyznudy.cz a na rozvoj destinačního portálu visitczechrepublic.com včetně jeho B2B části,“ říká Jan Boleslavský a pokračuje: „Konec tohoto a začátek příštího roku bude patřit on-line kampaním na podporu českých hor a adventních měst, které poběží především v sousedních zemích a globální imageové video kampani. Musíme udržet Česko v povědomí zahraničních turistů, aby se k nám začali vracet hned jak to situace dovolí.“

Před nástupem do CzechTourism zastával Jan Boleslavský pozici generálního ředitele marketingové agentury Face Up a pracoval také jako obchodní a marketingový ředitel Rádia Impuls. Současně má bohaté zkušenosti z vedení marketingových projektů z reklamních agentur. Podílel se například na kampaních značek Milka, Danone, Becherovka, Staropramen či VISA. Je spoluzakladatelem agentury integrované komunikace Garp Integrated.

Janovi je 48 let. Vystudoval obor Business Administration na City University of Seattle.