Tomáš Kolder přišel do Creative Docku v polovině minulého roku, kde působil v interním marketingovém týmu, které pracovalo zejména pro interní a externí klienty Creative Docku. Po vytvoření nového týmu, působící pouze pro Creative Dock, vybudoval několikačlenný mezinárodní marketingový tým.
Společně s interním týmem Studia úspěšně spustili nový web, vytvářeli plány a strategie pro zvýšení brand awareness na klíčových trzích v DACH a MENA regionu a pomáhali oddělení obchodu. Kolder měl také na starosti event management, a to konkrétně eventy v Evropě (Světové ekonomické fórum v Davosu) a na Blízkém východě (konference Biban 2023 v Rijádu).
Společně se studiem započal projekt vytvoření nové brandové strategie a positioningu s agenturou the little red sofa a rovněž byl u integrací akvírovaných brandů pod značku Creative Dock.
Před příchodem do Creative Docku měl Tomáš více než osm let zkušeností v oblasti B2B i B2C komunikace. Do Creative Docku přišel z designérské a sklářské společnosti Lasvit, kde měl na starosti globální externí komunikaci, vybrané sociální sítě, web content a řízení agenturních služeb v Německu, Spojených arabských emirátech, USA a Číně.
Před Lasvitem zastával pozici tiskového mluvčího ve společnosti Huawei. Také působil v interním komunikačním týmu poradenské společnosti Deloitte. A jeho předchozí zkušenosti zahrnují práci v PR agenturách FleishmanHillard a Ogilvy.