Petr Havlíček, Jiří Špalek a Aleš Zachoval, noví ředitelé společnosti Heineken ČR

HEINEKEN Česká republika má s platností od 1. ledna 2015 nového ředitele marketingu Petra Havlíčka a ředitele financí Jiřího Špalka. Na konci roku 2014 posílil tým i nový ředitel logistiky a distribuce Aleš Zachoval.

Petr Havlíček, Heineken ČR

Marketingový ředitel Petr Havlíček přichází do společnosti HEINEKEN z Imperial Tobacco CR & SR, kde působil od roku 2004 na různých pozicích v marketingu, od Business Intelligence po Brand Management. Od roku 2008 vykonával funkci marketingového manažera pro Česko, v roce 2013 rozšířil svou zodpovědnost i o slovenský trh. V roce 2012 byl vybrán do mezinárodního týmu, a podílel se tak na přípravě vstupu Imperial Tobacco Group na japonský trh. Mimo jiné je i externím odborným poradcem vydavatelství Slovart pro lokalizaci publikací z oblasti marketingu. Petr je ženatý a má dvě děti. Mezi jeho koníčky patří zimní plavání.

Finanční ředitel Jiří Špalek působí ve firmě od roku 2008. Začínal zde na pozici interního auditora a vypracoval se až na pozici Accounting Managera, kde výrazně přispěl k úspěšné integraci celé společnosti. Od roku 2012 koordinoval velké finanční projekty. Během své kariéry působil mimo jiné i jako finanční manažer ve společnosti Tesco Stores ČR. Mezi jeho záliby patří kolo, lyže, turistika a rodina.

Ředitel logistiky a distribuce Aleš Zachoval přišel do HEINEKENu ze společnosti Procter and Gamble, kde působil od roku 2007 na různých manažerských pozicích v oblasti Supply Chain. Většina z těchto pozic měla přesah do regionu centrální a východní Evropy, kdy posledního 2,5 roku působil v Polsku. Začínal ve společnosti Carrefour ČR, kde vykonával roli manažera dodavatelského řetězce. Po převzetí aktivit Carrefouru společností Tesco ČR přešel na pozici projektového manažera logistiky. Mezi jeho záliby patří sport, zvláště pak cyklistika a turistika. Svůj volný čas tráví rád s přáteli a svojí rodinou.