Na pozici PR a marketingového ředitele je Petr Dolejš zodpovědný především za komplexní nastavení marketingové strategie všech složek Urban Survival a posílení pozice společnosti mezi tuzemskými developerskými subjekty. Zaměří se také na celkovou popularizaci specifického přístupu k architektuře akcentující udržitelné, komunitní a moderní “out of the box” pojetí výstavby občanských a rezidenčních staveb, kterým se skupina pod vedením architekta Pantelise Larcou profiluje.
Již v minulém roce byl Dolejš zodpovědný za přípravu kompletního rebrandingu společnosti na leden 2022 ve spolupráci s kreativním studiem Brainz Disruptive. Nová vizuální identita nyní přináší důraznější akcent na pospolitost skupiny a jejich jednotlivých sub-brandů. Silnější linie a sjednocení jednotlivých kruhů zároveň odráží nejen inspiraci v monumentální architektuře a brutalismu, ale pevný závazek Urban Survival poskytovat prémiový klientský přístup napříč službami v oblasti architektury, projektování, výstavby i interiérového designu.
Petr Dolejš v minulosti působil na vedoucích marketingových pozicích pražské zdravotnické skupiny Innova Healthcare nebo československého zastoupení italského výrobce komfortní techniky Ariston nebo Immergas. Je také spoluzakladatelem české firmy 3DK Technologies, která se věnuje 3D tisku či vývoji hi-tech postupů pro zlepšení hygienických řešení ve veřejném prostoru.