Petr Abrahámek

Petr Abrahámek, nový vedoucí oddělení obchodu a marketingu ve ŠkoFINu

Petr Abrahámek je od 1. října 2013 novým vedoucím oddělení obchodu a marketingu společnosti ŠkoFIN, které čítá 59 zaměstnanců. Hlavním úkolem Petra Abrahámka bude posílit jak retailový, tak i flotilový obchod. V rámci realizace dlouhodobé strategie obchodu a marketingu bude do jeho kompetence patřit také vývoj nových produktů a hledání dalších obchodních kanálů, včetně zlepšení customer care retailovým i korporátním zákazníkům ŠkoFINu včetně dealerské sítě.

Ing. Petr Abrahámek (39) vystudoval Vysoké učení technické, fakultu Managementu a ekonomie ve Zlíně. Posledních 14 let své profesní kariéry spojil s automobilovým sektorem. Působil v TOYOTA Motor Czech, následně ve FIAT ČR, kde byl 7 let odpovědný za značku a dealery Alfa Romeo. Jeho posledním působištěm byla společnost SUZUKI MOTOR CZECH, s.r.o., kde přes 5 let zastával pozici manažera automobilové divize. K jeho hlavním oblastem zodpovědnosti vždy patřilo navýšení prodejů a s tím spojená penetrace značky, rozvoj a řízení dealerské sítě pod hlavičkou prodeje a marketingu, včetně péče o vztahy se zákazníky. Petr hovoří plně anglicky, domluví se italsky a částečně i japonsky. Mezi jeho koníčky patří potápění, lyžování a motocykly.

Zdroj: ŠkoFIN s.r.o., www.skofin.cz