Společnost GTS Czech, telekomunikační operátor a poskytovatel služeb datových center, změnila od dubna organizační strukturu. Všechny marketingové role včetně marketingové komunikace, segmentového marketingu, produktového řízení a komplexních zákaznických řešení byly sjednoceny do jedné divize. Jejím ředitelem se stal Pavel Brabenec, dosavadní ředitel divize produktů a projektového řízení.
Pavel Brabenec vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVÚT v Praze se specializací na telekomunikační systémy a na University of Pittsburgh ve Spojených státech získal titul MBA. Během své více než osmnáctileté telekomunikační praxe pracoval v různých telekomunikačních společnostech. V Českém Telecomu zastával pozici výkonného ředitele pro plánování a návrh sítí, řízení zákaznických řešení a projektů. Do společnosti GTS Czech přišel na začátku roku 2008 ze společnosti IBM Global Business Services, kde pracoval čtyři roky ve funkci manažera zákaznických řešení pro telekomunikační operátory v rámci regionu střední a východní Evropy, Afriky a Blízkého východu.