Největší česká quick commerce platforma Dáme jídlo, která zákazníkům umožňuje objednat si rychlé nákupy nebo jídlo z restaurací, posiluje nejužší vedení. Nově do týmu přichází Josef Simpartl, který má mnohaleté manažerské zkušenosti v několika oborech od telekomunikací po marketing. Ze své nově vytvořené pozice Chief Operations Officer (provozní ředitel) bude mít na starosti logistiku včetně kurýrů, stejně jako tým operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům.
Před nástupem do Dáme jídlo působil v celé řadě manažerských pozic. U mobilního operátora Oskar zažil přerod startupu ve velkou firmu, spojený s nastavováním firemních procesů. V ČSOB Leasing měl na starosti vytvoření nového produktu Autopůjčka, který se jako první takový finanční produkt nabízel i na pobočkách České pošty. V posledních letech se věnoval oblasti vybavení pro maloobchod včetně velkoformátového tisku, zejména na německém trhu. V rámci skupiny Delivery Hero, která vlastní Dáme jídlo v Česku i značku foodpanda na Slovensku, bude zastávat pozici Chief Operations Officer pro oba trhy. Sdílený management se ve skupině osvědčil už v případě několika pozic, naposledy se stala ředitelkou marketingu pro Česko i Slovensko Kristína Poláková.
„Důvodem pro vytvoření pozice provozního ředitele je pro nás zastřešení a konsolidace dvou klíčových týmů. Vlastních i externích kurýrů a kontaktního centra, které řeší komunikaci se zákazníky, ale i podporu kurýrů v terénu. Je skvělé, že tým našeho nejužšího vedení obohacuje tak zkušený člověk s pozitivním přístupem a nadhledem,“ říká výkonný ředitel Dáme jídlo Filip Fingl.
Na základní filozofii, která se vůči zákazníkům projevuje v pokračující kampani Porce života navíc, se nic nemění. Josef Simpartl se chce zaměřit spíše na zlepšení zákaznické zkušenosti prostřednictvím vytvoření co nejlepšího pracovního prostředí pro ty, kteří jsou pro zákazníky tvářemi služby – kurýry a operátory kontaktního centra.
„Věřím, že zákazníci budou považovat naši službu za kvalitní, pokud jim objednávku v čase, kdy ji opravdu potřebují, doveze kurýr, který se k nim chová profesionálně a celý proces běží bez zadrhnutí. K tomu je potřeba, aby se kurýři i operátoři cítili součástí firmy, chápali svoji roli těch, kteří službu zákazníkům skutečně poskytují, a podle toho ke své práci přistupovali. Jídlo má každý rád a každý se na něj těší,“ říká Josef Simpartl.
„Mým cílem je soustředit se na efektivní fungování všech rozvozových procesů a společně s týmem hledat nové cesty, jak přinášet zákazníkům co nejkvalitnější služby. Což znamená doručit objednaný oběd, nákup nebo jiné objednané věci přesně tak, jak zákazník potřebuje a očekává. Pro dosažení maximální zákaznické spokojenosti jsou stoprocentně fungující kurýrní logistika a zákaznické centrum naprosto klíčové. Toho lze dosáhnout jedině pozorným nasloucháním zákazníkům a díky aktivní spolupráci všech týmů, kurýrů a obchodních partnerů Dáme jídlo," dodává Simpartl.
Josef Simpartl vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a ve svém volném čase se rád věnuje historii a průvodcování.