Půl roku od založení skupina Mind2FLO finalizuje svou manažerskou strukturu včetně nejužšího vedení. To aktuálně posiluje Martin Králík, CEO mediální divize Mindsquared, jehož úkolem je připravit agenturní infrastrukturu a know-how pro nejnáročnější zadavatele reklamy: „Martin je pro Mind2FLO obrovskou posilou, která přináší bohaté zkušenosti z mediální branže. Martinovo zapojení do Mindsquared je pro trh silným signálem, že naše ambice a plány postavit se zavedeným agenturám myslíme vážně,“ říká Jan Galgonek, zakladatel a CEO skupiny Mind2FLO a doplňuje: „V kontextu trhu vnímám, že Martin je pro náročné zadavatele reklamy garantem perfektních a profesionálních mediálních služeb, které na trh chceme přinést. Na Martinovi se mi líbí jeho nadčasové přemýšlení. Vnímá potřebu posunout služby mediálních agentur novým, inovativním směrem. A to právě propojením s FLO nabízíme.“
Martin Králík přichází do Mind2FLO z agentury MediaCom, kde působil 12 let, z toho posledních 6 let jako ředitel. Přináší bohaté zkušenosti s mediálním trhem, tvorbou strategií i hledáním nových obchodních příležitostí. Ve své nové pozici chce klientům nabídnout propojení mediální expertízy s brand experience, e-commerce i customer experience. „Obrovský potenciál vidím především v oblasti pokročilé práce s daty, na které celá skupina Mind2FLO stojí. Vznikají tu první vize vlastních unikátních nástrojů a samostatné datové divize, zaměřené nejenom na mediální trh, a já jsem rád, že dostávám příležitost stát u zrodu něčeho tak unikátního,“ doplňuje Králík.
Vstup na trh v plné síle podpoří i nový Commercial Director Mindsquared Petr Vančura, který do Mind2FLO nastoupil už v červenci a s Martinem Králíkem se potkal v přechozím působišti. Kromě budování vztahů s klíčovými partnery má na starost i nastavení agentury na probíhající změny klientských potřeb. Právě modernizace zaběhlých procesů má za cíl nastavit na trhu nový standard a zároveň otevřít dveře k novým projektům.
Kromě personálního posilování na všech úrovních skupina pracuje i na konceptu regionálního hubu. Jeho cílem je najít funkční nastavení, které Mind2FLO umožní překročit tuzemské hranice a pracovat na nadnárodních projektech. Podle vedení skupiny jde o zásadní přiblížení k jejich avizovanému cíli stát se nejen tuzemských hráčem, ale skupinou s mezinárodní působností.