Do společnosti Coca-Cola HBC přichází Barbora Frková s jasnou představou. „Chtěla bych společně s mým týmem nadále budovat dobré jméno právního oddělení, a to nejen uvnitř Coca-Cola HBC ale i směrem ven. Naše právní oddělení se dlouhodobě umísťuje na předních příčkách v rámci Satisfaction survey v celé skupině 29 zemí, v níž Coca-Cola HBC působí. Minulý rok navíc získalo prestižní ocenění Podnikový právník 2021 v kategorii Podniková právní kancelář,” říká Barbora Frková, nová ředitelka právního oddělení Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, a doplňuje: „Tento rok bych chtěla pozornost směřovat k podpoře našich klíčových byznysových aktivit. Především půjde o praktickou spolupráci s komerčním oddělením, což v praxi znamená zejména zjednodušování práce našich obchodních zástupců včetně dlouho očekávané elektronizace podepisování smluv.”
Svoji profesní kariéru zahájila Frková po dokončení Univerzity Komenského v Bratislavě jako právní poradkyně v automobilovém průmyslu. Po třech letech změnila kromě zaměstnavatele také zemi působení. Následující roky pracovala v londýnské firmě Cusham&Wakefield jako HR projektová manažerka zastřešující integraci zaměstnanců ve Velké Británii, České republice, Německu a Polsku.
V průběhu dalších let následovalo úspěšné angažmá v maloobchodním řetězci Tesco, kde vedla tým 15 právníků napříč Českou republikou, Slovenskem, Maďarskem a Polskem. Českou právní skupinu úspěšně přeměnila ve funkční středoevropský tým. Zároveň byla vedoucího týmu Central European Legal. Ze své pozice byla Frková zapojena do jednání s mezinárodními společnostmi jako Decathlon, H&M nebo LPP (Reserved), dohlížela také na právní stránku majetkových transakcí, jako je prodej obchodního centra Letňany, Forum Liberec nebo obchodních domů My. Zabývala se rovněž obchodními transakcemi, jako byl například prodej očních optik v Polsku, na Slovensku a v České republice nebo prodej lékáren na Slovensku.
Mezi její další úspěchy patří zakládání miniobchodů Tesco na čerpacích stanicích Shell v Maďarsku. Dále se podílela na spolupráci doručovací služby Bolt a prodejen Žabka při doručování nákupů v Praze. Kromě toho působila v krizovém týmu k podpoře chodu 200 českých prodejen Tesco během pandemie Covid. Barbora Frková byla také členkou dozorčí rady Nadace Tesco a aktivně se zapojovala do dobrovolnických aktivit, jako jsou Národní potravinové sbírky.
Před nástupem do Coca-Cola HBC Frková dokončila projektové angažmá v Pivovarech Staropramen z mezinárodní skupiny Molson Coors, kde vedla právní agendu pro Českou a Slovenskou republiku, podporovala národní marketingové kampaně včetně spuštění nové nápojové kategorie hard seltzer na českém a slovenském trhu.
Ve svém nabitém programu si najde čas i na volnočasové aktivity. Hodně času tráví se svou 12letou dcerou. Má ráda cestování, outdoor, sport a Netflix.