Radovan Manko strávil 12 let ve Velké Británii, kde pracoval pro řadu mezinárodních značek včetně Yahoo!, Paramount Pictures, Swatch nebo Eurosport. Na pozici Digital Media Director ve společnosti IPG MediaBrands měl na starost koordinaci a implementaci digitální strategie pro značku LEGO na 20 trzích a 3 kontinentech. Díky svým zkušenostem je tak schopný řešit specifické aspekty nadnárodního byznysu, kde vstupují do hry tržní i kulturní specifika současně.
„Líbí se mi jasná vize, se kterou Mind2FLO vstoupila na trh, a to včetně ambicí zasáhnout mezinárodní scénu. Oslovil mě jejich progresivní přístup, který reflektuje potřeby klientů v globálním světě a zároveň staví na propojení s digitálem, daty a technologiemi,“ dodává Manko ke svému vnímání Mind2FLO.
Ve své nové roli bude Radovan Manko reportovat přímo CEO mediální divize Mindsquared, kterým se v srpnu tohoto roku stal Martin Králík. Ten vnímá novou pozici Global Digital Media Director jako reakci na měnící se potřeby velkých značek, které se přizpůsobují globálnímu světu. „Velké společnosti stále častěji stojí před výzvou adekvátně optimalizovat plán, nákup i vyhodnocování mediálních kampaní zároveň s náklady na jejich tvorbu a správu napříč trhy a regiony, a to i na různých kontinentech. Věřím, že díky Radovanovým bohatým zkušenostem z globálního byznysu jim budeme moci nabídnout komplexní a funkční řešení,“ doplňuje Králík.
Globální ambice mediální divize Mind2FLO se odrážejí i v plánovaném regionálním hubu. Ten by měl poskytnout funkční model, který skupině umožní efektivně pracovat na mezinárodních projektech. Před Radovanem Mankem tak bude stát řada výzev spojených s novou nadnárodní rolí. „Globální pozice s sebou samozřejmě nese velká očekávání a bude klást vysoké nároky na leadership, transparentnost, definování cílů i nalezení ideálního vztahu mezi lokálním a nadnárodním byznysem. Zásadní tak bude nebát se toho, že některé věci se budou dělat poprvé, a důsledně pracovat s očekáváními,“ zakončuje Manko.