Miloš Mastník

Miloš Mastník, nový ředitel marketingu pro business segment společnosti T-Mobile Czech Republic

Novým ředitelem marketingu pro business segment společnosti T-Mobile Czech Republic je od 1. července 2012 Miloš Mastník. Miloš Mastník (40) je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, dále vystudoval University of Pittsburgh a University of Delft – Telekomunikační technologie. K telekomunikacím má i profesně blízko: působil v Českém Telecomu a přes osm let pracoval ve společnosti GTS. 

V průběhu své kariéry nabyl rozsáhlých zkušeností především v oblasti marketingu a obchodu. Jako ředitel marketingu v GTS měl na starosti řízení produktů, marketingovou komunikaci, public relations a segment marketing; zaměřoval se primárně na ICT produkty. Rovněž zde získal značné manažerské dovednosti, neboť řídil přímé i nepřímé podřízené rovnou v pěti zemích, kde GTS působí (CZ, HU, PL, RO, SK).

Miloš Mastník mluví anglicky, německy a rusky. Je ženatý, má tři děti a svůj volný čas nejraději věnuje právě své rodině. Mezi jeho koníčky patří dálkové běhy na lyžích, volejbal, golf, hudba a cestování.