Generální ředitelem ARBOinteractive se stal Michal Kašpárek. Michal Kašpárek vystřídal ve funkci dosavadního ředitele Macieje Mincera, který se po devíti měsících vrací do polské centrály. Českou pobočku vedl od letošního února, kdy její tehdejší šéf Tomáš Jankůj přešel na jinou pozici v rámci skupiny. Kašpárkovým úkolem bude, jak společnost sdělila, udržet současný růst společnosti, který je oproti roku 2009 vyšší než 40 % a pokračovat v rozšiřování obchodních aktivit a podílet se na zavedení nových produktů a reklamní sítě v druhé polovině letošního roku.
Michal Kašpárek se celý svůj profesní život věnuje reklamě a marketingu. Kariéru zahájil v roce 1994 ve společnosti IP Praha (Arbomedia), působil v mediální agentuře Médea a dále ve společnostech Consumer Data a Schober Direktmarketing, BBA Group a dalších. V posledních letech dělal konzultanta.