Michaela je expertkou na interní, CSR, korporátní a produktovou komunikaci pro klienty ze širokého spektra oborů. Během svého působení v agentuře řídila zakázky klientů z oblasti automotive, finance, ICT, FMCG či gastro.
Mezi její aktuální projekty patří úspěšně zvládnutá krizová komunikace v souvislost s pádem Sberbank a vyplácením náhrad pojištěných vkladů, nastavení nových směrů v interní komunikaci klienta Savencia Fromage&Diary či zahájení systematické externí komunikace světového leadra na trhu svítidel společnosti Zumtobel Group. Mezi její úspěchy, kterých si nejvíce cení, je umístění na 4. místě v anketě PR manažer roku v oblasti automotive čerstvě po jejím návratu z rodičovské dovolené.
„Míša v naší agentuře pracuje od roku 1999. Měl jsem a mám to potěšení s ní na řadě klientů pracovat,“ říká Jan Klíma, ředitel AC&C PR. „Vždy mě fascinovala její obrovská pracovitost a pečlivost, s níž neponechává náhodě žádný detail projektu i nápaditost a kreativita, kterou při práci v nejrůznějších oborech přináší. Z jejího postupu mám upřímnou radost a těším se na další skvělou spolupráci.