Martin Vrána je novým CEO kosmetické společnosti Givet

Společnost Givet, přední výrobce kosmetiky a produktů osobní péče, má nového CEO. Stává se jím Martin Vrána, manažer s dlouholetými zkušenostmi z oblasti vedení společností a nastavování a implementace komerčních strategií, zejména v regionu střední a východní Evropy. Jeho dlouhodobým cílem je expanze z nynějších 27 zemí do zbytku Evropy a dále do USA a na Střední východ. Kromě toho plánuje dále inovovat a rozšiřovat produktové portfolio.

Martin Vrána, Givet

Martin Vrána bude jako nový CEO kosmetického výrobce Givet, který v současné době vyrábí dvanáct značek, zodpovědný za rozvoj a růst společnosti. Se svými zkušenostmi z oblasti výkonného vedení, transformace společností, krizového řízení, akvizice firem pro investory a především schopnosti dosahovat výsledků ve vysoce konkurenčním prostředí, je Vrána připraven dále rozvíjet tuto mladou a dynamickou společnost.

Plánovaná expanze před nás staví řadu nových výzev, kterých se však s našimi zkušenostmi a know-how nebojíme. Vše je to o kvalitních interních lidech, perfektně nastavených procesech a dlouhodobém plánování. Máme jasnou strategii pro expanzi na nové trhy s našimi unikátními produkty. Cílem pro příští rok bude ztrojnásobení našeho obratu a zároveň zavádění nových značek,“ uvádí Martin Vrána, CEO společnosti Givet.

Vrána bude mít na starosti kromě strategického řízení, podpory inovací a růstu také rozšiřování obchodní partnerské prodejní sítě, kde využije svou schopnost orientovat se v rychle se měnící dynamice trhu. Do společnosti mimo jiné přišel s cílem dostat kosmetického výrobce mezi lídry na kosmetickém trhu. Givet v současné době dosahuje obratu 14 milionů eur.

Chceme se posouvat, růst a vyvíjet se. K tomu neodmyslitelně patří nejen kvalitní strategie, ale také efektivní řízení. Kromě ekonomických cílů tak plánujeme výrazně posilovat náš tým v Praze i Brně ze stávajících 45 zaměstnanců na 60+ ještě v tomto roce,“ uvádí Vrána.

Martin Vrána tři roky působil jako CCO ve společnosti Digital People (pod kterou spadá např. Zoot, Bibloo či Urbanstore), kde měl na starosti restart společnosti po insolvenci, zahraniční expanzi na nové trhy či akvizici nových značek. Do Digital People přišel z Mall Group, kde se v roli komerčního ředitele staral o projekt Mall.tv a vybudoval kompletní vendor marketingové portfolio s více než 250 dodavateli. Mimo jiné je spoluzakladatelem digitální agentury Netvision Agency a stál u zrodu strategické agentury Business Elements. Dříve pracoval ve společnostech Burda International či Philip Morris ČR. Absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a je postgraduálním absolventem CEMI.



O společnosti Givet

Společnost Givet, přední výrobce kosmetiky a produktů osobní péče, vznikla v roce 2011. Givet vyrábí prvotřídní kosmetické produkty, které dodává do 27 států v Evropě a plánuje expanzi do zbytku kontinentu, ale také do USA a na Střední východ. V současnosti nabízí pod jednou střechou 12 exkluzivních značek, mezi které patří KORIKA, ICONIQUE Professional, Saffee, MEDIBLANC, NOBEA, Souletto, BrushArt nebo UXI Beauty. Je také výhradním distributorem značky NOVELLISTA. V pražské a brněnské pobočce aktuálně disponuje 45členným týmem, který plánuje v následujícím roce výrazně rozšířit. Aktuální obrat společnosti dosahuje 14 milionů eur s cílem trojnásobného růstu v roce 2024. Misí společnosti Givet je dopřát všem možnost pečovat o svou přirozenou krásu a obohatit pravidelnou péči o pleť o účinná a efektivní řešení, která jsou zároveň dostupná.