„V prvních týdnech mého působení na nové pozici jsme organizovali tiskový briefing v hotelu Hilton Prague, kde došlo k podepsání memoranda nově vzniklé Iniciativy ČESKÉ POLE. Na místě byli přítomni kromě novinářů a kamer také partneři Iniciativy, mezi nimi i zástupci ministerstva zemědělství. V podstatě ze dne na den jsem se dostal do pozice moderátora, která pro mě byla nová. Ačkoliv tlak byl enormní, celá akce se povedla a pro mě to byla velmi zajímavá a pozitivní zkušenost,“ říká Martin Čivrný a dodává, že i když v prvních dnech doslova plaval v bazénu se žraloky, svoji novou roli vnímá jako obrovskou příležitost a výzvu, která ho baví.
Po získání magisterského titulu na České zemědělské univerzitě v Praze nastoupil Martin Čivrný jako designový specialista pro obaly privátních značek společnosti makro ČR. Následně se přihlásil a byl vybrán do dvouletého intenzivního kurzu METRO Potentials mateřské společnosti METRO AG, v němž si osvojil zkušenosti s vedením týmu, fungováním prodejen, projektovým managementem a optimalizací procesů. V průběhu programu absolvoval pracovní stáže na Slovensku, v Německu a Japonsku. Během půlročního působení v Japonsku revidoval a popsal vhodný proces importu privátních značek skupiny METRO z Evropy do Japonska.
V rámci zodpovědnosti za oblast udržitelnosti v makro ČR měl mimo jiné na starosti témata reportingu udržitelnosti, darování potravin, recyklace nebo nakládání s odpadem. Podílel se na uvedení nového papírového obalu na čerstvé ryby nebo tašek „Byla jsem PETkou“ z recyklovaného plastu, s čímž šlo ruku v ruce zrušení jednorázových igelitových tašek na pokladnách prodejen makro po celé České republice.