Během své 11leté kariéry u společnosti The Coca-Cola Company působil Martin Binder na manažerských pozicích v řadě zemí Evropy. Má bohaté zkušenosti se strategickým řízením aktivit pro národní trhy ve Švýcarsku, Rakousku a Německu. Podílel se také na plánování strategické byznysové agendy pro země centrální Evropy. Mezi lety 2018 a 2020 již působil na českém a slovenském trhu v roli business & commercial strategy managera. Celkem osm let měl také na starosti partnerství se společností McDonald’s na trzích střední Evropy.
„Mým hlavním cílem je růst našich klíčových značek na českém a slovenském trhu a také hledání možností expanze do nových kategorií. Myslím, že oba trhy mají v tomto ohledu obrovský potenciál, a chtěl bych zajistit, aby spotřebitelé měli naše produkty vždy na dosah ruky. Rád bych také posunul spolupráci s naším silným partnerem, společností Coca-Cola HBC, na další úroveň,“ říká Martin Binder, nový generální ředitel společnosti Coca-Cola ČR.
Před nástupem do společnosti Coca-Cola pracoval Martin Binder více než osm let jako podnikatel a vybudoval IDEAL Live Marketing, nejoceňovanější livemarketingovou agenturu v Rakousku, ve které se věnoval především B2B akcím a projektům.
Martin Binder získal vysokoškolský titul v oboru Sales and Marketing na University of Applied Sciences for Management & Communication ve Vídni. Mezi jeho silné stránky patří schopnost systémového myšlení se zaměřením na vyhledávání obchodních příležitostí a budování vztahů nejen s klíčovými stakeholdery. Volný čas tráví s rodinou, případně se věnuje sportům, především cyklistice, běhání či turistice. Při odpočinku rád poslouchá klasickou hudbu a je velkým fanouškem Mozarta.