Jedním z prvních kroků Silvie bylo sjednocení HR a facility týmu pod jednotné oddělení People & Culture. Tato změna má za cíl nejen zvýšit angažovanost kolegů, ale také upevnit firemní kulturu tak, aby Marketup udržel svou pozici jako "Nejlepší místo, kde pracovat". Ocenění pod stejným názvem totiž agentura získala letos v dubnu v soutěži Agentura roku, kde vedle vítězství v této kategorii se stala rovněž finalistou v kategoriích Nejlepší aktivita pro rozvoj talentů a Nezávislá agentura roku. V rámci letošního roku Silvie plánuje několik klíčových iniciativ, včetně posílení značky zaměstnavatele a zlepšení náborového procesu.
Další posilou pro tým je návrat Sáry Škvorové, která v Marketupu působila jako HR managerka v letech 2016-2021. Na nějakou dobu odešla sbírat zkušenosti jako konzultant vzdělávání v QED Group a také vedla HR oddělení neziskové organizace. Sára se ujala role expertky na People & Culture s důrazem na Learning & Development a Wellbeing. Zaměřuje se na posilování duševního a fyzického zdraví ve firmě, prevenci vyhoření, snižování fluktuace zaměstnanců a edukaci manažerů. Pod jejím vedením aktuálně vzkvétá Marketup Leadership Akademie, která se zaměřuje na klíčová manažerská témata a podpoří principy efektivního vedení napříč celou agenturou.