Marketingovým ředitelem LINET Group pro segment zdravotnictví se stal Vladimír Soukup

Světová trojka ve výrobě lůžek pro zdravotnictví a sociální péči chce více podporovat svou značku a zviditelňovat ji na klíčových světových trzích. Najala proto Vladimíra Soukupa, který předchozích šest let pracoval pro Boston Consulting Group. Podílel se například na integraci 2 středoevropských bank, reorganizaci největšího britského maloobchodního řetězce a spolupracoval také s Linetem.

Vladimír Soukup, LINET Group

„Jsem opravdu nadšený, že jsme se domluvili na interní spolupráci. Linet se vypracoval do trojice největších firem svého oboru a díky inovativním produktům, silné obchodní síti a distribuci roste rychleji než zbytek trhu. Mým úkolem je podpořit rozvoj společnosti především na americkém trhu, kde má největší potenciál. Proto postupně složím silný tým, který bude schopen navrhnout a řídit skutečně světovou marketingovou strategii,“ říká Vladimír Soukup.

Marketingovým ředitelem LINET Group pro segment zdravotnictví byl jmenován v září. Na starosti má i LINET Akademii, která nabízí školení a tréninky pro využití moderní zdravotnické techniky.

Soukup má titul MBA z mezinárodní obchodní školy INSEAD. Magisterský titul CEMS master in International Management získal na Vysoké škole ekonomické v Praze. Část studií absolvoval na Národní univerzitě v Singapuru. Než nastoupil do společnosti Boston Consulting Group, pracoval na řadě neziskových projektů například v Japonsku, Indii či Rusku.

Vladimír Soukup mluví plynně anglicky, francouzsky a rusky. Mezi jeho záliby patří nejen rodina a turistika, ale i interiérový design či sledování kanadsko-americké NHL.