Ve své nové roli se Natálie Bartošová zaměří na rozvoj značky PSN a opírat se bude o svou znalost real estate marketingu. „Mým cílem v PSN je probudit marketing k životu a posunout ho na novou úroveň, především v oblasti online marketingu. PSN si jako silný developer s významnými projekty nejen v Praze zaslouží moderní marketingovou strategii odpovídající současným trendům. Věřím, že můj inovativní přístup a všestranné zkušenosti z oblasti marketingu, vizuální tvorby a vedení týmu budou významným přínosem pro další růst PSN," říká nová marketingová ředitelka PSN Natálie Bartošová.
Realitní společnost Svoboda & Williams pod jejím vedením prošla kompletním rebrandingem, implementací CRM systému a redesignem webu. Na starosti měla i nastavení marketingových procesů napříč všemi odděleními realitní kanceláře. Současně řídila osmičlenný tým profesionálů a zajišťovala komplexní 360° marketing pro významné developerské projekty klientů jako jsou Sekyra Group, Trigema či Karlín Group. Mimo to měla komplexní dohled nad nastavením marketingu pro značky jako Feelhome, Offices Unlimited či Refugium.