Martin Hnyk se ve světě marketingu pohybuje už od počátků své profesní kariéry. Z pozice marketingového manažera v české pobočce Rolls-Royce přešel po dvou letech do Porsche, kde vedl oddělení marketingu a PR. Od roku 2020 pak působil jako marketingový manažer českého zastoupení společnosti KUKA, jednom z předních dodavatelů automatizačních řešení po celém světě.
„Pro korporace je využívání služeb velkých leasingových společností skoro samozřejmostí. Hlavní výzvou v marketingu pro nás bude komunikace na tzv. střední segment, tedy malé a střední firmy, ale i na retailové zákazníky,“ říká Aleš Polák, generální ředitel Arvalu. „I proto jsme nechtěli výběr nového šéfa marketingu uspěchat. Věřím, že je Martin tou správnou volbou a že se všem nadcházejícím výzvám postaví čelem,“ dodává.
V pozici šéfa marketingu se Martin Hnyk chce zaměřovat především na rozšíření klientské báze ve středním segmentu a posilování pozice značky u retailového publika. “Společnost Arval je lídrem v oblasti operativního leasingu a jsem rád, že se můžu podílet na jejím dalším růstu“, říká nový šéf marketingu Arvalu Martin Hnyk. Dosavadní manažer, Marek Šebest pozici opouští po více než dvou a půl letech. Působení v Arvalu pro něj ale tímto nekončí, posouvá se totiž do role Head of Vehicle and Logistic. Šebest tak bude nově zodpovědný za nákup a předání nových vozidel, logistiku a proces na konci kontraktu, a také za střednědobou půjčovnu FLEX.