V Košíku bude její misí především budování silného lovebrandu a následně jeho úspěšný vstup do světa. Kromě toho, že Košík umí obsloužit více než 6 milionů Čechů ve 13 krajích, se totiž brzy vydá dále do Evropy. Již v první polovině příštího roku by měl působit ve 20 významných městech tří zemí, v následujících letech je pak v plánu provozovat službu v 50 městech a 5 státech.
„Měla jsem to štěstí pracovat pro globální lovebrandy, jako je L'Oréal, LEGO a Lindt & Sprüngli, ale i pro jednoho z největších retailerů na českém trhu. Díky této kombinaci, doplněné o zkušenosti s expanzí na zahraniční trhy, jsme s Košíkem rychle našli společnou řeč. Jsme ve fázi, kdy se rodí silná globální značka. Začínáme ji formovat a stavět, a to je fantastická práce,“ zmiňuje Klára Tanzerová.
„Já osobně jsem navíc do retailu vstoupila, protože mě neuspokojují služby žádného řetězce a trvá u mě neustálá chuť zlepšovat zákaznickou zkušenost. Marketing chci stavět na dokonalém pochopení zákazníka a schopnosti rychle reagovat na jeho měnící se potřeby a priority v současném světě,“ dodává.
Na cestě za značkou, kterou lidé znají, chápou její přínosy a která je baví, se bude Klára Tanzerová opírat o aktuálně 24členný marketingový tým. Prohloubit by se měla také efektivní spolupráce s ostatními odděleními Košíku a dalšími strategickými partnery, jako je například Makro, síť Dr. Max nebo logistický operátor DODO.